Als u ergens niet tevreden over bent, dan horen wij dat graag. Alleen dan kunnen wij, samen met u, onze dienstverlening verbeteren. U kunt uw klacht het beste bespreken met degene over wie uw onvrede gaat. Dit kan elke zorgverlener of medewerker van ons ziekenhuis zijn. Met deze persoon kunt u bespreken wat volgens u is misgegaan en wat u samen kunt doen om het op te lossen.
De klachtenbemiddelaar
Mocht het rechtstreeks bespreken van uw onvrede niet leiden tot de gewenste oplossing, dan kunt u in contact komen met de klachtenbemiddelaar van het ziekenhuis. De klachtenbemiddelaar bemiddelt tussen u en de betrokken zorgverlener/afdeling en stelt zich onafhankelijk op. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Door het invullen van dit formulier wordt uw klacht in behandeling genomen door de klachtenbemiddelaar en neemt deze in overleg met u actie.
U kunt dit ingevulde formulier uitprinten, in een envelop stoppen en naar ons opsturen.
De adresgegevens zijn:
Amphia
t.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 44
4800 WB Breda
Een postzegel plakken is niet nodig.
Meer informatie leest u op onze pagina's Klachtenregeling en Rechten en Plichten.
Vul de gegevens op het klachtenformulier zo volledig mogelijk in.