Oh nee, IE...

We zien dat je Internet Explorer gebruikt, een oude en onveilige browser. Daardoor kunnen we je niet de mooie website voorschotelen die we zouden willen.

Je bent van harte welkom in elke andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Microsoft Edge. Wij wachten hier wel, tot zo!

Welkom bij Amphia
Patiënteninformatie

Jong Amphia

Jong Amphia vertegenwoordigt de jonge professionals in Amphia. De vereniging staat niet alleen voor verbinden, inspireren en andere jonge mensen ontmoeten, maar wil ook de stem van de jonge professional laten horen in beleidsstukken van het ziekenhuis. Naast fun en het informele aspect, is zeggenschap dus ook heel belangrijk. Jonge collega’s vormen immers de toekomst van Amphia. Jong Amphia doet dit door als vereniging een schakel te zijn. Intern tussen adviesorganen, projectgroepen en het bestuur en extern met JongSTZ en andere ‘jong-verenigingen’ van Nederlandse ziekenhuizen.

Vanaf 2024 start Jong Amphia met een nieuw 8-koppig bestuur, welke bestaat uit een vertegenwoordiging van zorg- en kenniskernen. Op deze manier is er inhoudelijke kennis vanuit verschillende disciplines om een netwerk en aanbod te ontwikkelen wat dicht bij de verschillende jonge zorgprofessionals staat. Jong Amphia zoekt de samenwerking op en biedt hiermee voor jonge professionals een netwerk dat in lijn staat met de missie, visie en strategie van Amphia.

Ga terug naar overzichtspagina

Label